بهترین جملات انگیزشی - مروری

Wiki Article

وقتی چیزی را از دست می دهید، درسی را که از آن گرفته اید از دست ندهید. “آنتونی رابینز”

در درجه اول احساس و افکار، انتظارات و اعتقادات شما تا حدود زیادی تعیین کننده اتفاقات زندگی شماست، بنابراین با تغییر آنها و الهام گرفتن از جملات انگیزشی، کیفیت زندگی تان دگرگون خواهد شد.

همچنین نگرش و تلقی آنها از لغزش هم مهم است، اگر بیماران هرگونه لغزشی را نشانه ی شکست بدانند و آن را بزرگ نمایی کنند و از آن فاجعه بسازند، در این صورت لغزش می تواند به یک عامل پرخطر تبدیل شود و برانگیزاننده ی عود باشد.

آنچه در این مرحله به عهده شماست این است که به بیماران کمک کنید تا موقعیت های پرخطر و عوامل استرس زایی است که خطر عود را بالا می برند را بشناسد، لیست کنید و یاد آوری کنید که از موقعیت های برانگیزاننده عود دوری کنند.

قرآن کریم و کلام الهی فارغ از اینکه شما یک فرد مذهبی هستین یا نه، می‌تونه جریان امید و انگیزه رو در وجود آدمی زنده کنه.

اگه دوست دارید یک روز عالی رو شروع کنید حتما این آهنگ انگیزشی فوق العاده رو صبح گوش کنید تا تاثیرش رو متوجه بشید.

حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید ورود بازیابی رمز عبور

کوچک‌ترین عملی که انجام میدی از هزار ساعت حرف زدن و ده هزار ساعت خیال‌بافی بهتره.

حتما شما هم بعد از این که تو انجام یک کار شکست میخورید مدام خودتون رو سرزنش میکنید یا ادامه مطلب اینکه میخواید یه کاری رو شروع کنید ولی میترسید… یا اینکه از اون دسته از آدم هایی اید که مدام قیمت های مختلف از جمله طلا ، دلار یا … رو چک میکنن و حرص میخورن… اگه از این دسته آدم هایید حتما این آهنگ رو گوش کنید

کلیک کنید ویلیام. اچ. مک‌ریون اگر قصد دارید زندگیتان و شاید دنیا را تغییر دهید، این کار را با مرتب کردن تختخوابتان شروع کنید.

بسیاری از افراد از قدرت جملات انگیزشی سایت محمد جانبلاغی انگیزشی و انرژی بالایی که کلمات می‌توانند منتقل کنند غافل هستند. در صورتی که با خواندن و یادآوری آنها سریعاً انگیزه جدیدی پیدا خواهند کرد .

کلیپ انگیزشی جیم ران – همین حالا دست بهترین جملات انگیزشی به کار شو ۱۳۹۹/۱۰/۰۷

این موسیقی مخصوص کسایی هست که بجای انجام دادن کار خیلی فکر میکنن . این موسیقی رو گوش کنید و شروع کنید؛ یه چیزی میشه دیگه!!!

زندگی واقعیت از جایی شروع میشه که بیرون از منطقه‌ی راحتیت قدم برمی‌داری.

Report this wiki page